•  

Producenci
Promocje
Drylownica do śliwek Steinfix Westmark *PROMOCJA*
Drylownica do śliwek Steinfix Westmark *PROMOCJA*
109,00 zł 109,00 zł
szt.
Peugeot COMMERCY  młynek do soli  15 cm stal/akryl
Peugeot COMMERCY młynek do soli 15 cm stal/akryl
204,90 zł 184,41 zł
szt.
Peugeot LINEA akryl podstawka pod młynki
Peugeot LINEA akryl podstawka pod młynki
49,00 zł 44,10 zł
szt.
Peugeot PARIS  młynek do pieprzu 12 cm czerwony
Peugeot PARIS młynek do pieprzu 12 cm czerwony
108,90 zł 98,01 zł
szt.
Peugeot PARIS młynek do soli 22 cm czerwony
Peugeot PARIS młynek do soli 22 cm czerwony
158,90 zł 143,01 zł
szt.
Peugeot ZELI   elektryczny młynek do pieprzu 14 cm
Peugeot ZELI elektryczny młynek do pieprzu 14 cm
239,90 zł 215,91 zł
szt.
Peugeot PARIS młynek do soli 30 biały
Peugeot PARIS młynek do soli 30 biały
206,90 zł 186,21 zł
szt.
 PARIS  młynek do pieprzu 30 cm biały Peugeot
PARIS młynek do pieprzu 30 cm biały Peugeot
206,90 zł 186,21 zł
szt.
Peugeot PEP'S młynek do pieprzu z solniczką 8 czarny
Peugeot PEP'S młynek do pieprzu z solniczką 8 czarny
84,90 zł 76,41 zł
szt.
Peugeot ANTIQUE P młynek 18 naturalny postarzany
Peugeot ANTIQUE P młynek 18 naturalny postarzany
159,90 zł 143,91 zł
szt.
Peugeot AUBERGE P młynek 27 czekolada
Peugeot AUBERGE P młynek 27 czekolada
200,00 zł 180,00 zł
szt.
Peugeot TOKYO S młynek 16 naturalny/biały
Peugeot TOKYO S młynek 16 naturalny/biały
123,00 zł 110,70 zł
szt.
Zwrot towaru

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie niektórych praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie hani.pl można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot towaru następuje na koszt Klienta. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu i nie używany wraz z fakturą zakupu (paragon). Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Zwrot pieniędzy za zakupiony i zwrócony towar następuje przelewem na konto Klienta w terminie 14 dni roboczych. Ale uwaga w przypadku stwierdzenia przez sklep naruszenia opakowania lub użytkowania przedmiotu pieniądze nie będą zwrócone.
Warunkiem odstąpienia od umowy zawartej na odległość jest dołączenie protokołu o odstąpieniu. Protokół powinien zawierać dane osobowe i adresowe Zamawiającego, numer konta bankowego, na które ma nastąpić zwrot pieniędzy, dane dotyczące zwracanej przesyłki (zawartość, ilość, cena), oraz własnoręczny podpis.

 
Reklamacje

  • Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  • Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę zakupu (paragon) i szczegółowy opis reklamacji.
  • Towar z wadą fabryczną zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  • Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 21 dni od ich złożenia.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl