•  

Producenci
Promocje
Drylownica do śliwek Steinfix Westmark *PROMOCJA*
Drylownica do śliwek Steinfix Westmark *PROMOCJA*
109,00 zł 109,00 zł
szt.
Peugeot CHATEAUNEUF młynek do soli 23 cm wiśniowy
Peugeot CHATEAUNEUF młynek do soli 23 cm wiśniowy
209,90 zł 188,91 zł
szt.
Peugeot FIDJI  młynek do soli 12 cm wiśniowy
Peugeot FIDJI młynek do soli 12 cm wiśniowy
100,90 zł 90,81 zł
szt.
Peugeot ONYX  młynek elektryczny do pieprzu 20 cm graphite
Peugeot ONYX młynek elektryczny do pieprzu 20 cm graphite
189,00 zł 170,10 zł
szt.
Peugeot PARIS młynek do pieprzu 50 cm czekolada
Peugeot PARIS młynek do pieprzu 50 cm czekolada
375,90 zł 338,31 zł
szt.
Peugeot VITTEL młynek do pieprzu 23 akryl/stal
Peugeot VITTEL młynek do pieprzu 23 akryl/stal
165,00 zł 148,50 zł
szt.
Peugeot PARIS  młynek do pieprzu 18 naturalny
Peugeot PARIS młynek do pieprzu 18 naturalny
121,90 zł 109,71 zł
szt.
Peugeot młynek do pieprzu  PARIS 30 naturalny
Peugeot młynek do pieprzu PARIS 30 naturalny
183,90 zł 165,51 zł
szt.
Peugeot PARIS S młynek 22 jasna czerwień
Peugeot PARIS S młynek 22 jasna czerwień
134,00 zł 120,60 zł
szt.
Peugeot COTTAGE P młynek 22 ivory
Peugeot COTTAGE P młynek 22 ivory
169,90 zł 152,91 zł
szt.
Zwrot towaru

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie niektórych praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie hani.pl można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot towaru następuje na koszt Klienta. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu i nie używany wraz z fakturą zakupu (paragon). Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Zwrot pieniędzy za zakupiony i zwrócony towar następuje przelewem na konto Klienta w terminie 14 dni roboczych. Ale uwaga w przypadku stwierdzenia przez sklep naruszenia opakowania lub użytkowania przedmiotu pieniądze nie będą zwrócone.
Warunkiem odstąpienia od umowy zawartej na odległość jest dołączenie protokołu o odstąpieniu. Protokół powinien zawierać dane osobowe i adresowe Zamawiającego, numer konta bankowego, na które ma nastąpić zwrot pieniędzy, dane dotyczące zwracanej przesyłki (zawartość, ilość, cena), oraz własnoręczny podpis.

 
Reklamacje

  • Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  • Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę zakupu (paragon) i szczegółowy opis reklamacji.
  • Towar z wadą fabryczną zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  • Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 21 dni od ich złożenia.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl