•  

Producenci
Promocje
Filiżanki izolowane do latte 2 szt. 270 ml Judge
Filiżanki izolowane do latte 2 szt. 270 ml Judge
89,00 zł 86,00 zł
kpl.
PROFI zestaw młynków 19cm, AdHoc
PROFI zestaw młynków 19cm, AdHoc
349,00 zł 329,00 zł
szt.
Termos stalowy, Classic Stanley granatowy 1L
Termos stalowy, Classic Stanley granatowy 1L
237,90 zł 207,90 zł
szt.
Młynek do pieprzu 20 cm, biały lakierowany Cilio
Młynek do pieprzu 20 cm, biały lakierowany Cilio
119,90 zł 109,00 zł
szt.
Młynek do pieprzu 20 cm, czarny lakierowany Cilio
Młynek do pieprzu 20 cm, czarny lakierowany Cilio
119,90 zł 109,00 zł
szt.
Termos stalowy, Classic Stanley 0,47 L granatowy
Termos stalowy, Classic Stanley 0,47 L granatowy
195,90 zł 174,00 zł
szt.
Młynek elektryczny podwójny, Kuchenprofi
Młynek elektryczny podwójny, Kuchenprofi
229,00 zł 189,00 zł
szt.
Drylownica do śliwek Steinfix Westmark
Drylownica do śliwek Steinfix Westmark
119,00 zł 109,00 zł
szt.
Filiżanki izolowane  do espresso 2 szt. 75 ml Judge
Filiżanki izolowane do espresso 2 szt. 75 ml Judge
65,00 zł 62,50 zł
kpl.
Zestaw do grzanego wina GLU XDDesign
Zestaw do grzanego wina GLU XDDesign
199,90 zł 189,00 zł
kpl.
Zwrot towaru

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie niektórych praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie hani.pl można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot towaru następuje na koszt Klienta. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu i nie używany wraz z fakturą zakupu (paragon). Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Zwrot pieniędzy za zakupiony i zwrócony towar następuje przelewem na konto Klienta w terminie 14 dni roboczych. Ale uwaga w przypadku stwierdzenia przez sklep naruszenia opakowania lub użytkowania przedmiotu pieniądze nie będą zwrócone.
Warunkiem odstąpienia od umowy zawartej na odległość jest dołączenie protokołu o odstąpieniu. Protokół powinien zawierać dane osobowe i adresowe Zamawiającego, numer konta bankowego, na które ma nastąpić zwrot pieniędzy, dane dotyczące zwracanej przesyłki (zawartość, ilość, cena), oraz własnoręczny podpis.

 
Reklamacje

  • Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  • Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę zakupu (paragon) i szczegółowy opis reklamacji.
  • Towar z wadą fabryczną zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  • Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 21 dni od ich złożenia.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl