Producenci
Promocje
Kosz TOTEM 50l, Beżowy, Intelligent Waste - PROMOCJA
Kosz TOTEM 50l, Beżowy, Intelligent Waste - PROMOCJA
999,00 zł 769,00 zł
szt.
SPIRELLI 2.0 tarka do warzyw - Gefu
SPIRELLI 2.0 tarka do warzyw - Gefu
119,00 zł 109,00 zł
szt.
Stalowa drylownica do wiśni Westmark PROMO
Stalowa drylownica do wiśni Westmark PROMO
161,00 zł 149,00 zł
szt.
Drylownica do śliwek, Lurch - PROMOCJA
Drylownica do śliwek, Lurch - PROMOCJA
99,00 zł 79,90 zł
szt.
Drylownica do wiśni Lurch - PROMOCJA
Drylownica do wiśni Lurch - PROMOCJA
99,00 zł 87,90 zł
szt.
Zestaw 4cz. Passion Green z rondlem Silit
Zestaw 4cz. Passion Green z rondlem Silit
1 799,00 zł 1 599,00 zł
szt.
Filiżanki izolowane do latte 2 szt. 270 ml Judge
Filiżanki izolowane do latte 2 szt. 270 ml Judge
89,00 zł 78,00 zł
kpl.
Filiżanki izolowane do cappucino 2 szt. 225 ml Judge
Filiżanki izolowane do cappucino 2 szt. 225 ml Judge
88,00 zł 77,00 zł
kpl.
Zestaw garnków 4 cz.  z rondlem Nature Black Silit
Zestaw garnków 4 cz. z rondlem Nature Black Silit
2 249,00 zł 1 539,00 zł
szt.
Zestaw garnków 4 cz. Vision Silit
Zestaw garnków 4 cz. Vision Silit
2 799,00 zł 2 219,00 zł
kpl.
PROFI zestaw młynków 19cm, AdHoc
PROFI zestaw młynków 19cm, AdHoc
349,00 zł 329,00 zł
szt.
Zwrot towaru

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie niektórych praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie hani.pl można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot towaru następuje na koszt Klienta. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu i nie używany wraz z fakturą zakupu (paragon). Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Zwrot pieniędzy za zakupiony i zwrócony towar następuje przelewem na konto Klienta w terminie 14 dni roboczych. Ale uwaga w przypadku stwierdzenia przez sklep naruszenia opakowania lub użytkowania przedmiotu pieniądze nie będą zwrócone.
Warunkiem odstąpienia od umowy zawartej na odległość jest dołączenie protokołu o odstąpieniu. Protokół powinien zawierać dane osobowe i adresowe Zamawiającego, numer konta bankowego, na które ma nastąpić zwrot pieniędzy, dane dotyczące zwracanej przesyłki (zawartość, ilość, cena), oraz własnoręczny podpis.

 
Reklamacje

  • Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  • Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę zakupu (paragon) i szczegółowy opis reklamacji.
  • Towar z wadą fabryczną zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  • Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 21 dni od ich złożenia.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl